ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ



Πως περιμένω το καλοκαίρι για να ρθει
να πάρω τις βαλίτσες μου να φύγω στο νησί
εκεί να βρω τους φίλους μου να κάνουμε παρέα
όλο βουτιές στη θάλασσα και όλα είναι ωραία.

Τις νύχτες να καθόμαστε με φωτιές στην παραλία
και τι θα γίνει αύριο να μην έχει σημασία
Δίπλα μου θέλω να έχω πάντα μόνο εσένα
Και τα πάντα γύρω μου να μοιάζουνε με ψέμα

Καλοκαίρι, καλοκαιράκι ποτέ να μην τελειώσεις
να μην γυρίσω πίσω στις δικές μου υποχρεώσεις
Καλοκαίρι καλοκαιράκι αργείς να ξαναγυρίσεις
στην καρδιά μου θα κρατήσω όλες τις αναμνήσεις.

Ποτέ δεν θα ξεχάσω τα βράδια στα μπαράκια
Όπου αγκαλιά καθόμασταν μετράγαμε αστεράκια
Και εκεί μου έλεγες θα είσαι εδώ για μένα
Και δεν θα με αλλάξεις ποτέ σου για κανένα

Με μια κιθάρα αγκαλιά θα φύγω για το πλοίο
όλα όσα έζησα μου φαίνονται αστείο.
 Μια γλυκιά γεύση θα μείνει στην καρδιά
και τώρα χαιρετάω φεύγω γεια χαρά...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις